Om os - Børnegården

Om os:

Børnegården har gode rammer både inde og ude. I huset er der bl.a. et alrum, 4 stuer og et værksted i forbindelse med legeplads. Derudover har vi en skovhytte i gåafstand fra institutionen.

Vi arbejder i aldersopdelte grupper, hvor der er et særlig fokus på vuggestuebarnet, det lille børnehavebarn, mellemgruppen (skovholdet) og førskolebarnet.
At knytte venskaber og lege med venner ser vi som vigtigt for børnehavebarnet. I dagligdagen betyder det, at børnene må lege på tværs af grupperne.

Vi skriver planlagte ugeaktiviteter, samt tidspunkter for udflugter på Aula. Hver fredag skriver vi hvordan ugen er gået i dagbogen, og hvilke temaer fra lærerplanen, børnene har været omkring.

Børnegården vil gerne kendes for, at være en institution, der har et varmt og anerkendende miljø, samt et godt børne, forældre og personale samarbejde.